19 Nisan 2014 Cumartesi

ananas salata

ananas salata
Çok uzun zamandır denemek istediğim salataydı. Çay daveti soframa hazırlamıştım. İstenilen her türlü salataya uyarlanabilir.  Ben 1 kavanoz garnitür, haşlanmış ve didiklenmiş yarım tavuk göğsü, 1 kase doğranmış salatalık turşusu bağlayana kadarda bir kaç kaşık mayonez kullanarak yaptım. Tüm malzemeyi karıştırıp servis tabağına ananas şekli vererek yerleştirdim. Üzerine de belli aralıklarla ceviz içi yerleştirdim. Taze soğanın yeşil kısımlarıyla da yapraklarını yapıyoruz.. Bu kadar basit ve şık sunumlu salatamız hazır :)

5 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Çok şık ve keyifli bir salata olmuş,ellerinize sağlık..

sarkaç dedi ki...

Çok ilginç buldum bu tarifi. Ananas kullanmayı bilmiyorum, ne yapacağımı bilemediğim meyvelerden. Denemeli. Teşekkürler paylaşımınız için

fatoş dedi ki...

Bayıldım...Bende yapacağım

Adsız dedi ki...

Bu salatanìn içinde ananas varmı anlayamadım.Şekilmi ananas şekli

yemekbiraşk dedi ki...

salatanın içinde ananas yok şekli ananas..

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe