8 Şubat 2013 Cuma

tahinli kurabiye

Mevlüde'nin sofrasından kaldığımız yerden devam ediyoruz:) Ağızda eriyen kıyır kıyır oldukca lezzetli bir kurabiye olmuş, daha önce bende üzeri cevizlisini yapıp yayınlamıştım kurabiyeler linkinden bakabilirsiniz..


1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 su bardağı tahin
1/2 su bardağı kırılmış ceviz
1 pk vanilya
aldığı kadar un

Un hariç tüm malzemeyi karıştırın kurabiye hamuru toparlanacak kıvama gelene kadar azar azar un ekleyip yoğurun. Fındık, ceviz arası parçalar koparın yuvarlayıp fırın kağıdı serili tepsiye dizin. 180C fırında üzeri çatlayana kadar pişirin. soğudukdan sonra servis yapın..



11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canim harika gorunuyor. Bu catlaklar da ne kadar yakisiyorlar kurabiyelere :) Ellerine saglik...

Unknown dedi ki...

kurabiyenin rengine tutuldum adeta çok güzel gözüküyor ayrıca görünümüde çok iştah açıcı ellerine emeğine sağlık.sağlık ve afiyetle...

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok severim kokusu ne güzel yayılır eve :)

Unknown dedi ki...

nefisss
sevgiler canım

Ferkay dedi ki...

Tahine ve tahinli kurabiyelere bayılıyorum arkadaşınında seninde ellerine sağlık canım..

Sonu garanti tarifler dedi ki...

Çok severek yediğim kurabiyelerdendir. Yerken ağızda dağılan tadı ve tahin aroması harika. Mevlüde'nin ellerine sağlık. SEVGİLER...

Limon çiçekleri dedi ki...

En sevdiğim kurabiye desem?çok güzel görünüyor desem?..ama şimdi diyetteyim olmaz desem?...

sevtap(karabidikim) dedi ki...

Harika görünüyor canım,ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Hem kolay hem lezzetli görünüyor. En kısa sürede deneyeceğim. Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba, siteniz cok guzel.kurabiyeleriniz cok guzel.yapmak istiyorum ancak aldigi kadar un ekleyin yazmisiniz.ben daha once denedim ancak basarili olamadim. Yeni baslayan biri icin aldigi kadar un ne kadar bardak una esit oluyor. Yardimmmmm.....

yemekbiraşk dedi ki...

merhabalar
evet haklısınız yeni başlayanlar için bu kavram zor.. ölçmediğim için net bir şey söyleyemiycem ama önerim: unu azar azar ekleyip yoğurun toparlanmaya başladığı zaman un eklemyi bırakın yoğurup küçük parçalar koparıp yuvarladığınızda dağılmıyorsa kıvamı tutmuş demek.. blogumu beğendiğinize sevindim.. sevgiler..

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe